Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6304
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМитинський, В.М.-
dc.contributor.authorМарцева, Л.А.-
dc.date.accessioned2018-06-19T07:54:35Z-
dc.date.available2018-06-19T07:54:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6304-
dc.description.abstractРеалізація навчального процесу за моделлю компетентнісно орієнтованої підготовки майбутніх фахівців технічного профілю потребує планомірної оптимізації методичної діяльності викладачів. Під поняттям «методика» (від грец. μέθοδος – шлях) розуміють сукупність методів досягнення певної мети, комплекс заходів, засобів, спрямованих на досягнення результатів, яку ставить перед собою педагог у навчальній діяльності. По суті, ціллю методичної діяльності є розроблення науково обґрунтованого педагогічного проекту, скерованого на формування цілісних знань, умінь і навичок студентів у процесі їхньої спільної з викладачем (та під його керівництвом) освітньої діяльності. До завдань методики належить дослідження та реалізація змісту освіти, процесу викладання і процесу учіння.uk_UA
dc.subjectтехнічний профільuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.titleОптимізації підготовки майбутніх фахівців технічного профілюuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2016р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОПТИМІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІ%.pdfосновная статья417,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.