Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальова, Г.В.-
dc.date.accessioned2018-06-29T06:55:30Z-
dc.date.available2018-06-29T06:55:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6358-
dc.description.abstractВажливу роль в підготовці студентів архітектурно-будівельних напрямів відіграє математика як універсальна міждисциплінарна мова для опису будівельних та архітектурних об’єктів, а також процесів, пов’язаних з будівництвом. Однак найбільшою проблемою в процесі навчання є дуже низька мотивація студентів до вивчення математики, тому що вони не усвідомлюють, де і як будуть використовувати свої знання.uk_UA
dc.subjectінженери-будівельникиuk_UA
dc.subjectвища математикаuk_UA
dc.subjectархітекториuk_UA
dc.titleФормування професійної компетентності інженерів-будівельників на заняттях з вищої математикиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2016р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕН%.pdfосновна стаття420,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.