Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6467
Назва: «Однаковість термінологічних визначень як важливий фактор порозуміння при втіленні концепції розвитку освіти України»
Автори: Діордієнко, Л.Д.
Семчук, П.П.
Ключові слова: термінологія
освіта
розвиток
Україна
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У зв’язку з новою концепцією розвитку освіти України має значення взаємопорозуміння між учасниками цього процесу. Але цьому не сприяє поліморфність мови. Тому важливо користуватись однаковими категоріями і поняттями для покращання взаємопорозуміння.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6467
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
«ОДНАКОВІСТЬ ТЕРМІНОЛОГІЧНИХ ВИ%.pdfосновна стаття408,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.