Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6467
Назва: | «Однаковість термінологічних визначень як важливий фактор порозуміння при втіленні концепції розвитку освіти України» |
Автори: | Діордієнко, Л.Д. Семчук, П.П. |
Ключові слова: | термінологія освіта розвиток Україна |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | У зв’язку з новою концепцією розвитку освіти України має значення взаємопорозуміння між учасниками цього процесу. Але цьому не сприяє поліморфність мови. Тому важливо користуватись однаковими категоріями і поняттями для покращання взаємопорозуміння. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6467 |
Розташовується у зібраннях: | 2015р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
«ОДНАКОВІСТЬ ТЕРМІНОЛОГІЧНИХ ВИ%.pdf | основна стаття | 408,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.