Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6490
Назва: | Особливості використання інформаційно-комунікативних технологій навчання |
Автори: | Бикова, С.В. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікативні технології навчання телекомунікаційні технології |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | З поширенням у світі інформаційно-комп’ютерних і телекомунікаційних технологій та у зв’язку з істотними структурними змінами в освітніх системах склалися передумови для широкого використання інформаційних технологій . За час навчання молода людина має піднятися на новий якісний рівень, стати фахівцем високої категорії. У контексті євроінтеграційних освітніх процесів особливої актуальності набуває питання щодо застосування методів навчання, спрямованих на формування соціально-психологічних компетентностей студента, серед яких велику роль, відіграє інформаційно-інтелектуальна компетентність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6490 |
Розташовується у зібраннях: | 2015р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМ%.pdf | основна стаття | 396,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.