Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6618
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДобролюбська, Г.І.-
dc.contributor.authorСкрябинська, Т.Ф.-
dc.contributor.authorВетрогон, О.В.-
dc.date.accessioned2018-08-11T20:48:45Z-
dc.date.available2018-08-11T20:48:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6618-
dc.description.abstractАктуальність проблеми полягає в тому, що в сучасному вимогливому та швидкозмінному соціально-економічному середовищі рівень освіти значною мірою залежатиме від результативності запровадження технологій навчання, що ґрунтуються на нових методологічних засадах, сучасних дидактичних принципах та психолого-педагогічних теоріях, які розвивають діяльнісний підхід до навчання.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.1;-
dc.subjectінноваційна та традиційна технологіяuk_UA
dc.subjectпроцес викладання економікиuk_UA
dc.titleОптимальне співвідношення інноваційних та традиційних технологій навчання в процесі викладання економікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2013р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Оптимальне співвідношення інноваційних...pdfОсновная статья147,97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.