Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6618
Назва: Оптимальне співвідношення інноваційних та традиційних технологій навчання в процесі викладання економіки
Автори: Добролюбська, Г.І.
Скрябинська, Т.Ф.
Ветрогон, О.В.
Ключові слова: інноваційна та традиційна технологія
процес викладання економіки
Дата публікації: 2013
Серія/номер: Ч.1;
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми полягає в тому, що в сучасному вимогливому та швидкозмінному соціально-економічному середовищі рівень освіти значною мірою залежатиме від результативності запровадження технологій навчання, що ґрунтуються на нових методологічних засадах, сучасних дидактичних принципах та психолого-педагогічних теоріях, які розвивають діяльнісний підхід до навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6618
Розташовується у зібраннях:2013р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оптимальне співвідношення інноваційних...pdfОсновная статья147,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.