Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6618
Назва: | Оптимальне співвідношення інноваційних та традиційних технологій навчання в процесі викладання економіки |
Автори: | Добролюбська, Г.І. Скрябинська, Т.Ф. Ветрогон, О.В. |
Ключові слова: | інноваційна та традиційна технологія процес викладання економіки |
Дата публікації: | 2013 |
Серія/номер: | Ч.1; |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми полягає в тому, що в сучасному вимогливому та швидкозмінному соціально-економічному середовищі рівень освіти значною мірою залежатиме від результативності запровадження технологій навчання, що ґрунтуються на нових методологічних засадах, сучасних дидактичних принципах та психолого-педагогічних теоріях, які розвивають діяльнісний підхід до навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6618 |
Розташовується у зібраннях: | 2013р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Оптимальне співвідношення інноваційних...pdf | Основная статья | 147,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.