Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6689
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСивокінь, Г.В.-
dc.date.accessioned2018-08-20T19:55:19Z-
dc.date.available2018-08-20T19:55:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6689-
dc.description.abstractУ навчальному процесі співвіднессеність реалізованих цілей уживання способів із субєктивно-модальними функціями мови в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу виражається в тому, що в рамках способів може передаватися конкретне ставлення мовця до змісту висловлювання, яке включає широку гаму особистісних оцінок, які виражають градацію бажаності, умовності, наказовості, повинності і т.ін.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.2;-
dc.subjectмодальністьuk_UA
dc.subjectнавчальний матеріалuk_UA
dc.titleМовна модальність в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2015р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мовна модальність в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу.pdfОсновна стаття1,56 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.