Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6689
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сивокінь, Г.В. | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-20T19:55:19Z | - |
dc.date.available | 2018-08-20T19:55:19Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6689 | - |
dc.description.abstract | У навчальному процесі співвіднессеність реалізованих цілей уживання способів із субєктивно-модальними функціями мови в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу виражається в тому, що в рамках способів може передаватися конкретне ставлення мовця до змісту висловлювання, яке включає широку гаму особистісних оцінок, які виражають градацію бажаності, умовності, наказовості, повинності і т.ін. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Ч.2; | - |
dc.subject | модальність | uk_UA |
dc.subject | навчальний матеріал | uk_UA |
dc.title | Мовна модальність в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2015р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мовна модальність в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу.pdf | Основна стаття | 1,56 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.