Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6689
Назва: Мовна модальність в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу
Автори: Сивокінь, Г.В.
Ключові слова: модальність
навчальний матеріал
Дата публікації: 2015
Серія/номер: Ч.2;
Короткий огляд (реферат): У навчальному процесі співвіднессеність реалізованих цілей уживання способів із субєктивно-модальними функціями мови в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу виражається в тому, що в рамках способів може передаватися конкретне ставлення мовця до змісту висловлювання, яке включає широку гаму особистісних оцінок, які виражають градацію бажаності, умовності, наказовості, повинності і т.ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6689
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мовна модальність в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу.pdfОсновна стаття1,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.