Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6689
Назва: | Мовна модальність в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу |
Автори: | Сивокінь, Г.В. |
Ключові слова: | модальність навчальний матеріал |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | Ч.2; |
Короткий огляд (реферат): | У навчальному процесі співвіднессеність реалізованих цілей уживання способів із субєктивно-модальними функціями мови в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу виражається в тому, що в рамках способів може передаватися конкретне ставлення мовця до змісту висловлювання, яке включає широку гаму особистісних оцінок, які виражають градацію бажаності, умовності, наказовості, повинності і т.ін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6689 |
Розташовується у зібраннях: | 2015р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Мовна модальність в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу.pdf | Основна стаття | 1,56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.