Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7135
Назва: Маркетинг товарів різних етапів життєвого циклу
Автори: Щудлак, І.І.
Ключові слова: маркетинг
товар
ринок
життєвий цикл товару
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статті розкриваються характерні риси ринкової поведінки товарів, що мають різні етапи життєвого циклу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7135
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг товарів різних етапів життєвого циклу.pdfСтаття3,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.