Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7144
Назва: Особливості сучасного розвитку маркетингової діяльності в будівельному секторі
Автори: Турчинська, А.С.
Куртова, А.Г.
Сахацький, М.П.
Ключові слова: маркетинг
будівництво
ринок
споживачі
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статті розкиваються особливості сучасного розвитку маркетингової діяльності в будівництві
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7144
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості сучасного розвитку маркетингової діяльності.pdfСтаття6,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.