Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7146
Назва: Підвищення міжнародноїконкурентоспроможності продукції-основні напрями
Автори: Войтович, Є.В.
Захарченко, О.В.
Ключові слова: конкурентоспроможність
продукція
підприємство
міжнародний ринок
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В даній статті визначена сутність конкурентоспроможності та ії підвищення при виході на міжнародний ринок
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7146
Розташовується у зібраннях:2018р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.