Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7253
Назва: Розвиток мережевого маркетингу
Автори: Лобачева, М.В.
Сахацький, М.П.
Ключові слова: маркетинг
мережевий маркетинг
аналіз
організація проблеми
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статі розкриваються теорія організації мережевого маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7253
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток мережевого маркетингу.pdfСтаття5,77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.