Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМальчева, А.В.-
dc.contributor.authorКомлєва, Т.М.-
dc.date.accessioned2018-11-12T09:11:40Z-
dc.date.available2018-11-12T09:11:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7254-
dc.description.abstractВ статті розкриваються сутність та зміст рекламної діяльності господаюючих субєктів.uk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectканал інформаціїuk_UA
dc.titleРозвиток рекламної діяльності в комплексі маркетингових комунікаційuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток рекламної діяльності в комплексі маркетингових комунікацій.pdfСтаття7,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.