Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7254
Назва: Розвиток рекламної діяльності в комплексі маркетингових комунікацій
Автори: Мальчева, А.В.
Комлєва, Т.М.
Ключові слова: реклама
маркетинг
маркетингові комунікації
підприємство
канал інформації
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статті розкриваються сутність та зміст рекламної діяльності господаюючих субєктів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7254
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток рекламної діяльності в комплексі маркетингових комунікацій.pdfСтаття7,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.