Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7255
Назва: Система маркетингових технологій торговельних підприємств-імпортерів
Автори: Ситяшенко, О.Е.
Захарченко, О.В.
Ключові слова: торговельне підприємство
імпорт
експорт
зовнішньоекономічна діяльність
світовий ринок
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В статті визначена сутність маркетингових технологій та обгрунтована необхідність їх вживання при здійсненні підприємствами імпортних операцій
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7255
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Система маркетингових технологій торговельних підприємств-імпортерів.pdfСтаття5,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.