Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7329
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorCахацький, М.П.-
dc.date.accessioned2018-12-06T09:40:04Z-
dc.date.available2018-12-06T09:40:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7329-
dc.description.abstractВ статті розкривається зміст вихідних положень щодо використання маркетингу при здійсненні стратегічного управління економікою.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectрегуляторна політикаuk_UA
dc.titleМаркетинг як інструмент стратегічного управління розвитком економікиuk_UA
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг як інструмент стратегічного управління розвитком економіки.pdfСтаття174,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.