Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7329
Назва: Маркетинг як інструмент стратегічного управління розвитком економіки
Автори: Cахацький, М.П.
Ключові слова: маркетинг
стратегічне управління
економіка
регуляторна політика
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): В статті розкривається зміст вихідних положень щодо використання маркетингу при здійсненні стратегічного управління економікою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7329
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг як інструмент стратегічного управління розвитком економіки.pdfСтаття174,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.