Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7582
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтукаленко, М.І.-
dc.contributor.authorСтукаленко, О.М.-
dc.contributor.authorВасилець, Д.І.-
dc.date.accessioned2019-05-05T11:12:39Z-
dc.date.available2019-05-05T11:12:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherdoi: 10.31650/2415-377Х-2019-74-67-74-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7582-
dc.description.abstractОбґрунтована значущість та складність розв’язання проблеми запобігання аварій підйомних машин при обриві підйомного каната. Висвітлені відомі технічні вирішення та дослідження щодо її розв’язання. Розроблена математична модель аварійного опускання вантажу мостовим краном після обриву каната здвоєного поліспаста з балансиром. Рівняння руху мас розв’язані чисельним методом Рунге-Кутта для крана вантажопідйомністю 20 т. Визначені динамічні зусилля у поліспастовому підвісі та металоконструкції крана. Розглянуті випадки находження вантажу у верхньому та нижньому положеннях. Визначена маса вантажу, для якої є можливість утримання його після обриву одного з канатів на другому – цілому канаті.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries№74;с.67-74-
dc.subjectмостовий кранuk_UA
dc.subjectобрив канатаuk_UA
dc.subjectздвоєний поліспаст з балансиромuk_UA
dc.subjectбезпечний здвоєний поліспастuk_UA
dc.titleЗапобігання аварії мостового крана при обриві канату здвоєного поліспаста з балансиромuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Вісник ОДАБА №74



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.