Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7632
Назва: До проблеми формування графічних компетенцій студентів архітектурних і художніх спеціальностей
Автори: Бредньова, В.П.
Смичковська, О.М.
Прохорець, І.М.
Ключові слова: графічні компетенції
моніторинг підвищення якості успішності
студенти архітектурних і художніх спеціальностей
Дата публікації: 2018
Видавництво: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського
Серія/номер: № 1(120); с.17-21
Короткий огляд (реферат): Поступовий процес удосконалення освітньої діяльності висуває нові вимоги до навчання у системі вищої освіти України, у зв’язку з чим виникає необхідність постійного моніторингу якості успішності та контролю за формуванням зокрема графічної компетенції студентів архітектурно-художніх спеціальностей. Основними пріоритетами графічної підготовки студентів, безумовно, є вивчення способів утворення та читання креслень, розвиток здібностей сприймати просторові об’єкти оточуючого середовища та вміти правильно утворювати їх зображення, розвиток можливостей використання кольору з позицій «колір і форма», «колір і простір» тощо, а також вміння зберігати та передавати будь-яку іншу графічну інформацію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7632
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До проблеми формування графічних компетенцій студентів...pdfОсновна стаття322,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.