Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілгородська, О.Є-
dc.contributor.authorКоншина, О.М.-
dc.contributor.authorКучеренко, К.П.-
dc.date.accessioned2019-05-20T09:25:31Z-
dc.date.available2019-05-20T09:25:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7637-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми формування художньо-графічних умінь та навичок у майбутніх архітекторів у процесі художньої освіти. Аналізується процес виконання практичного завдання з дисципліни "Рисунок". Забраження замкненого архітектурного простіру - виступає одним з етапів формування художньо-графічних умінь та навичок. Робляться висновки, що професійна діяльність архітектора вимагає розвитку у майбутніх зодчих вміння представляти проектований внутрішній простір і як наслідок цього вміння засобами рисунка виражати художньо-образну модель проектованого інтер'єру.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвища архітектурна освітаuk_UA
dc.subjectрисунокuk_UA
dc.subjectхудожньо-графічні уміння та навичкиuk_UA
dc.subjectекстер'єрuk_UA
dc.subjectзамкнений архітектурний простірuk_UA
dc.titleЗображення екстер'єру внутрішнього замкненого простору як один з етапів формування художньо-графічних умінь та навичок студентів-архітекторів (на прикладі зображення "одеських двориків")uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сборник ПТИАУ №19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зображення екстерєру внутрішнього замкненого простору...pdfОсновна стаття462,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.