Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7663
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКорнило, І.М.-
dc.contributor.authorГнип, О.П.-
dc.date.accessioned2019-05-28T08:50:43Z-
dc.date.available2019-05-28T08:50:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7663-
dc.description.abstractДіагностика в освітньому процесі розуміється, як і звичний термін «контроль в навчальному процесі». Без діагностики неможливе ефективне управління навчальним процесом, досягнення оптимальних результатів, визначених цілями навчання. Цілями діагностування є своєчасне виявлення, оцінювання та аналіз навчального процесу в залежності від його продуктивності.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.1;-
dc.subjectДіагностикаuk_UA
dc.subjectпроцесuk_UA
dc.titleДіагностика якості освіти в академіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2019р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ДІАГНОСТИКА ЯКОСТІ ОСВІТИ В АКАДЕМІЇ (pdf.io).pdfСтаття43,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.