Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7663
Назва: | Діагностика якості освіти в академії |
Автори: | Корнило, І.М. Гнип, О.П. |
Ключові слова: | Діагностика процес |
Дата публікації: | 2019 |
Серія/номер: | Ч.1; |
Короткий огляд (реферат): | Діагностика в освітньому процесі розуміється, як і звичний термін «контроль в навчальному процесі». Без діагностики неможливе ефективне управління навчальним процесом, досягнення оптимальних результатів, визначених цілями навчання. Цілями діагностування є своєчасне виявлення, оцінювання та аналіз навчального процесу в залежності від його продуктивності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7663 |
Розташовується у зібраннях: | 2019р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДІАГНОСТИКА ЯКОСТІ ОСВІТИ В АКАДЕМІЇ (pdf.io).pdf | Стаття | 43,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.