Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7663
Назва: Діагностика якості освіти в академії
Автори: Корнило, І.М.
Гнип, О.П.
Ключові слова: Діагностика
процес
Дата публікації: 2019
Серія/номер: Ч.1;
Короткий огляд (реферат): Діагностика в освітньому процесі розуміється, як і звичний термін «контроль в навчальному процесі». Без діагностики неможливе ефективне управління навчальним процесом, досягнення оптимальних результатів, визначених цілями навчання. Цілями діагностування є своєчасне виявлення, оцінювання та аналіз навчального процесу в залежності від його продуктивності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7663
Розташовується у зібраннях:2019р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДІАГНОСТИКА ЯКОСТІ ОСВІТИ В АКАДЕМІЇ (pdf.io).pdfСтаття43,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.