Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисенко, В.Ю.-
dc.contributor.authorЛазарєва, Д.В.-
dc.date.accessioned2019-05-28T08:52:46Z-
dc.date.available2019-05-28T08:52:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7664-
dc.description.abstractЕкономічний розвиток, науково-технічний прогрес, інформатизація постійно змінюють вимоги до обізнаності і фахової підготовки людини. Наприкінці ХІХ сторіччя з появою індустріального підходу до визначення виробничої спроможності робітника сталося відділення праці від навчання. Отримати професію стало можливим у закладі освіти, а застосувати набуті знання на виробництві. Індустріальні технології були розраховані на масове виробництво, розвинуту систему розподілу праці, використання вмінь та навичок людини у вузький конкретній професії.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.1;-
dc.subjectнауково-технічний прогресuk_UA
dc.subjectЗакон Україниuk_UA
dc.titleДо питання оцінювання знань студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДО ПИТАННЯ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ (pdf.io).pdfСтаття57,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.