Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7669
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коробко, О.О. | - |
dc.contributor.author | Вировой, В.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-30T06:39:10Z | - |
dc.date.available | 2019-05-30T06:39:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7669 | - |
dc.description.abstract | На сьогоднішній день будь-яка освітня технологія має ініціювати прагнення студентів самостійно організовувати процес засвоєння матеріалу, мотивувати до діяльності, передбачати організацію взаємодії груп та, особливо, пізнавальну дію в кількох наукових областях, що є відображенням поняття «технонаука» [1]. Це поняття базується на між- та трансдисциплінарних зв’язках, об’єднуючи ключові напрямки науково-технічного прогресу (технологічні, інформаційні, біологічні, когнітивні), що дозволяє по-новому поглянути на процес придбання знань. Одним з активних професійно-орієнтованих методів вивчення дисциплін є технологія case-study (кейс-метод). Кейс-метод (метод конкретних ситуацій, ситуаційна методика) відноситься до неігрових імітаційних активних методів навчання, сутністю якого є аналіз ситуації (case), що виникає при конкретному положенні справ та вимагає розробки практичного рішення з обґрунтуванням найкращого вибору в контексті поставленої проблеми [2]. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Ч.1; | - |
dc.subject | технонаука | uk_UA |
dc.subject | Кейс-метод | uk_UA |
dc.title | Ідеї та функції кейс-методу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2019р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІДЕЇ ТА ФУНКЦІЇ КЕЙС-МЕТОДУ (pdf.io).pdf | Стаття | 45,35 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.