Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7669
Titel: Ідеї та функції кейс-методу
Autoren: Коробко, О.О.
Вировой, В.М.
Stichwörter: технонаука
Кейс-метод
Erscheinungsdatum: 2019
Serie/Report Nr.: Ч.1;
Zusammenfassung: На сьогоднішній день будь-яка освітня технологія має ініціювати прагнення студентів самостійно організовувати процес засвоєння матеріалу, мотивувати до діяльності, передбачати організацію взаємодії груп та, особливо, пізнавальну дію в кількох наукових областях, що є відображенням поняття «технонаука» [1]. Це поняття базується на між- та трансдисциплінарних зв’язках, об’єднуючи ключові напрямки науково-технічного прогресу (технологічні, інформаційні, біологічні, когнітивні), що дозволяє по-новому поглянути на процес придбання знань. Одним з активних професійно-орієнтованих методів вивчення дисциплін є технологія case-study (кейс-метод). Кейс-метод (метод конкретних ситуацій, ситуаційна методика) відноситься до неігрових імітаційних активних методів навчання, сутністю якого є аналіз ситуації (case), що виникає при конкретному положенні справ та вимагає розробки практичного рішення з обґрунтуванням найкращого вибору в контексті поставленої проблеми [2].
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7669
Enthalten in den Sammlungen:2019р.

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ІДЕЇ ТА ФУНКЦІЇ КЕЙС-МЕТОДУ (pdf.io).pdfСтаття45,35 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.