Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7841
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРезніченко, М.І.-
dc.date.accessioned2019-08-06T08:49:03Z-
dc.date.available2019-08-06T08:49:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7841-
dc.description.abstractАналіз стану художньої освіти висвітлює низку питань щодо педагогічного керівництва процесом навчально-пізнавальної та художньо-творчої діяльності студентів. Перш за все ці питання пов’язані з «оптимізацією» системи освіти, котра передбачає значну частину навчальних годин для самостійного оволодіння програмним матеріалом. Для академічної підготовки художника така форма не є сприйнятливою, так як без художника-педагога студенти піддаються в навчально-творчій діяльності «психологічному автоматизму», що де термінується невдосконаленими випадковими асоціаціями від натури без логічних зв’язків.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпроцесу художньої підготовки студентівuk_UA
dc.subjectхудожня освітаuk_UA
dc.titleДо проблеми педагогічного супроводу процесу художньої підготовки студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
до проблеми педагогічного супроводу процесу....pdfОсновна стаття1,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.