Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7841
Назва: До проблеми педагогічного супроводу процесу художньої підготовки студентів
Автори: Резніченко, М.І.
Ключові слова: процесу художньої підготовки студентів
художня освіта
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Аналіз стану художньої освіти висвітлює низку питань щодо педагогічного керівництва процесом навчально-пізнавальної та художньо-творчої діяльності студентів. Перш за все ці питання пов’язані з «оптимізацією» системи освіти, котра передбачає значну частину навчальних годин для самостійного оволодіння програмним матеріалом. Для академічної підготовки художника така форма не є сприйнятливою, так як без художника-педагога студенти піддаються в навчально-творчій діяльності «психологічному автоматизму», що де термінується невдосконаленими випадковими асоціаціями від натури без логічних зв’язків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7841
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
до проблеми педагогічного супроводу процесу....pdfОсновна стаття1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.