Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7922
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧаєнкова, О.К.-
dc.date.accessioned2019-08-14T07:30:06Z-
dc.date.available2019-08-14T07:30:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7922-
dc.description.abstractНайчастіше реклама допомагає дізнатися про нові товари і послуги, зорієнтуватися в безмежному морі виробництва і споживання. Вона не лише інформує, але є могутнім засобом впливу на людину. Позитивний вплив реклами, це поява у людини нових емоцій, уявлень, бажань та прагнень, пов’язаних з рекламованим товаром. Є три фактори, що впливають на рішення про купівлю: ступінь необхідності товару, ступінь привабливості мети, заради якої здійснюється купівля; можливості досягнення тієї мети. Активність завжди індивідуальна. Реклама спричиняє також стереотипізацію мислення, а відтак – поведінки, нав’язує готові моделі й стандарти життя, навіює людині думку, що якщо вона купить ту чи іншу річ, то вона стане щасливішою, привабливішою, успішнішою.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectформи мовленнєвого впливуuk_UA
dc.subjectнепряма форма впливуuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleНепрямі форми мовленнєвого впливуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Непрямі форми мовленнєвого впливу.pdfОсновна стаття1,07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.