Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7922
Titel: Непрямі форми мовленнєвого впливу
Autoren: Чаєнкова, О.К.
Stichwörter: форми мовленнєвого впливу
непряма форма впливу
реклама
Erscheinungsdatum: 2019
Zusammenfassung: Найчастіше реклама допомагає дізнатися про нові товари і послуги, зорієнтуватися в безмежному морі виробництва і споживання. Вона не лише інформує, але є могутнім засобом впливу на людину. Позитивний вплив реклами, це поява у людини нових емоцій, уявлень, бажань та прагнень, пов’язаних з рекламованим товаром. Є три фактори, що впливають на рішення про купівлю: ступінь необхідності товару, ступінь привабливості мети, заради якої здійснюється купівля; можливості досягнення тієї мети. Активність завжди індивідуальна. Реклама спричиняє також стереотипізацію мислення, а відтак – поведінки, нав’язує готові моделі й стандарти життя, навіює людині думку, що якщо вона купить ту чи іншу річ, то вона стане щасливішою, привабливішою, успішнішою.
URI: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7922
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Непрямі форми мовленнєвого впливу.pdfОсновна стаття1,07 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt.