Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8061
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАкопова, А.О.-
dc.date.accessioned2019-08-20T08:23:18Z-
dc.date.available2019-08-20T08:23:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8061-
dc.description.abstractВ даний час в практиці професійної підготовки архітекторів присутній етап довузівської підготовки. Його існування обумовлено наявністю конкурсу при вступі до архітектурний вуз і необхідністю посиленої підготовки абітурієнтів до вступних іспитів. Столітня традиція проведення вступних іспитів в архітектурну школу сприяла виникненню високого рівня вимог до абітурієнтів. Наявність початкової професійної підготовки у студентів - першокурсників враховується і при складанні Державних екзаменів за спеціальністю «Архітектура». При цьому програми професійної архітектурної довузівської освіти у всіх архітектурних вузах світу помітно відрізняються, а кількість абітурієнтів, в порівнянні з іншими спеціальностями, істотно мала. Труднощі абітурієнтів пов'язані з вибором вузу, визначенням оптимального способу і ритму підготовки, пошуку кваліфікованих викладачів і т.д.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectмодель довузівської архітектурної освітиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleФормування моделі довузівської архітектурної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Формування моделі довузівської архітектурної освіти.pdfОсновна стаття1,02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.