Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8061
Назва: | Формування моделі довузівської архітектурної освіти |
Автори: | Акопова, А.О. |
Ключові слова: | формування модель довузівської архітектурної освіти професійна підготовка |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | В даний час в практиці професійної підготовки архітекторів присутній етап довузівської підготовки. Його існування обумовлено наявністю конкурсу при вступі до архітектурний вуз і необхідністю посиленої підготовки абітурієнтів до вступних іспитів. Столітня традиція проведення вступних іспитів в архітектурну школу сприяла виникненню високого рівня вимог до абітурієнтів. Наявність початкової професійної підготовки у студентів - першокурсників враховується і при складанні Державних екзаменів за спеціальністю «Архітектура». При цьому програми професійної архітектурної довузівської освіти у всіх архітектурних вузах світу помітно відрізняються, а кількість абітурієнтів, в порівнянні з іншими спеціальностями, істотно мала. Труднощі абітурієнтів пов'язані з вибором вузу, визначенням оптимального способу і ритму підготовки, пошуку кваліфікованих викладачів і т.д. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8061 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування моделі довузівської архітектурної освіти.pdf | Основна стаття | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.