Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8268
Назва: Про шляхи удосконалення формування графічної компетентності студентів архітектурних і художніх спеціальностей
Автори: Бредньова, В.П.
Смичковська, О.М.
Прохорец, І.М.
Ключові слова: графічна підготовка
професійні компетентності
моніторинг якості навчання
студенти архітектурних і художніх спеціальностей
Дата публікації: 2019
Видавництво: Збірник наукових праць «Педагогічні науки» - Херсонський державний університет
Серія/номер: Вип. LXXXVIII;с.36-41
Короткий огляд (реферат): У статті визначено актуальність досліджень питань оптимізації навчального процесу в системі вищої освіти, в тому числі з точки зору вдосконалення сучасних принципів викладання графічних дисциплін, створення яких сприяє формуванню професійної компетентності студентів архітектурних і художніх спеціальностей. Поступовий процес удосконалення освітньої діяльності висуває нові вимоги до навчання, особливо до його якісного складника, у зв’язку з чим виникає необхідність розроблення механізмів постійного моніторингу успішності. Модель освітнього процесу на найближче майбуття є одним з напрямів удосконалення всієї системи освіти і включає в себе такий тип навчання, який характеризується значним об’ємом самостійної роботи та активним притяганням студентів творчих спеціальностей до реальних проектів, починаючи вже з першого курса, що було б неможливо без стійких навиків індивідуальної графічної компетентності. Протягом останніх років помітно поширилось коло задач, які можна розв’язувати графічними методами, тому відповідно підвищена роль і значущість графічних дисциплін, що закладають основи просторового уявлення. Зрозуміло, що для позитивного рішення задачі про успішну графічну підготовку вже на початковій стадії навчання потрібна чітка організація індивідуальної та самостійної роботи студентів, яка буде спрямована на розвиток функцій окоміру, навиків спостережень і сприйняття, професійної моторики тощо. Основні підходи до удосконалення формування графічної компетентності розглянуті авторами на прикладі багаторічних досліджень у процесі викладання студентам першого-другого курсів графічних дисциплін в Архітектурно-художньому інституті Одеської державної академії будівництва і архітектури та в Південноукраїнському національному педагогічному університеті імені К.Д. Ушинського, а також на етапі довузівської графічної підготовки абітурієнтів. Професійні знання – це об’єктивно необхідні знання та вміння, яких вимагає майбутня практична діяльність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8268
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Про шляхи удосконалення формування графічної...pdfОсновная статья603,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.