Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8316
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелиця, О.В.-
dc.date.accessioned2020-01-20T10:01:07Z-
dc.date.available2020-01-20T10:01:07Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationс.121-123uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8316-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз сутності понять "творчість", "творча особистість", "художня творчість", "творчі здібності". Стаття адресована практичними науковцям, які займаються проблемами формування творчих здібностей.uk_UA
dc.publisherПрофесіоналізм педагога в контексті європейського вибору України. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Ялта, 2011.uk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectхудожня творчістьuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectформування творчих здібностейuk_UA
dc.titleПедагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностей.pdf60,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.