Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8316
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перепелиця, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-20T10:01:07Z | - |
dc.date.available | 2020-01-20T10:01:07Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | с.121-123 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8316 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз сутності понять "творчість", "творча особистість", "художня творчість", "творчі здібності". Стаття адресована практичними науковцям, які займаються проблемами формування творчих здібностей. | uk_UA |
dc.publisher | Професіоналізм педагога в контексті європейського вибору України. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Ялта, 2011. | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | художня творчість | uk_UA |
dc.subject | творчі здібності | uk_UA |
dc.subject | формування творчих здібностей | uk_UA |
dc.title | Педагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностей | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностей.pdf | 60,71 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.