Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8316
Назва: Педагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностей
Автори: Перепелиця, О.В.
Ключові слова: творчість
художня творчість
творчі здібності
формування творчих здібностей
Дата публікації: 2011
Видавництво: Професіоналізм педагога в контексті європейського вибору України. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Ялта, 2011.
Бібліографічний опис: с.121-123
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз сутності понять "творчість", "творча особистість", "художня творчість", "творчі здібності". Стаття адресована практичними науковцям, які займаються проблемами формування творчих здібностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8316
Розташовується у зібраннях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностей.pdf60,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.