Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8317
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПерепелиця, О.В.-
dc.date.accessioned2020-01-20T10:36:30Z-
dc.date.available2020-01-20T10:36:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationс.188-193uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8317-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз сутності понять "творчість", "творча особистість", "художня творчість ", "творчі здібності". Стаття адресована практичним науковцям, які займаються проблемами формування творчих здібностей.uk_UA
dc.publisherПроблеми сучасної педагогічної освітиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 33, частина 1;-
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectтворча особистістьuk_UA
dc.subjectхудожня творчістьuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectформування творчих здібностейuk_UA
dc.titleПедагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Педагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностей.pdf53,57 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.