Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8317
Назва: Педагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностей
Автори: Перепелиця, О.В.
Ключові слова: творчість
творча особистість
художня творчість
творчі здібності
формування творчих здібностей
Дата публікації: 2011
Видавництво: Проблеми сучасної педагогічної освіти
Бібліографічний опис: с.188-193
Серія/номер: Випуск 33, частина 1;
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз сутності понять "творчість", "творча особистість", "художня творчість ", "творчі здібності". Стаття адресована практичним науковцям, які займаються проблемами формування творчих здібностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8317
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічне осмислення сутності й змісту творчих здібностей.pdf53,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.