Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8479
Назва: Розвиток маркетингу інновацій в будівництві
Автори: Сахацький, М.П.
Запша, Г.М.
Сахацький, М.М.
Ключові слова: маркетинг
інновації
будівництво
Дата публікації: 2020
Видавництво: Економіка та управління: стан та перспективи розвитку, V, 2020
Бібліографічний опис: с. 84-89
Короткий огляд (реферат): Актуальність наукового дослідження розвитку маркетингу інновацій в будівництві спричинюється соціально-економічною вагомістю продукції будівельного сектора економіки, що задовільняє першочергові людські потреби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8479
Розташовується у зібраннях:2020р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток маркетингу інновацій в будівництві.pdf482,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.