Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8666
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКарпова, С.М.-
dc.date.accessioned2020-08-12T10:19:57Z-
dc.date.available2020-08-12T10:19:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.136uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8666-
dc.description.abstractСьогодні актуальними стають проблеми диференційованого навчання. Розглядаючи питання диференціації в навчанні, вчені Ю.К. Бабанський, В.П. Беспалько, І.Е. Унт та ін. визначають основні поняття, виділяють види і форми диференційованого навчання, їх взаємозв'язок з індивідуальними особливостями навчання.uk_UA
dc.publisherТези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академіїuk_UA
dc.subjectдисциплінаuk_UA
dc.subjectархітектураuk_UA
dc.titleДиференційоване навчання студентів художнім дисциплінам в архітектурному вищому навчальному закладіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.