Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8666
Назва: Диференційоване навчання студентів художнім дисциплінам в архітектурному вищому навчальному закладі
Автори: Карпова, С.М.
Ключові слова: дисципліна
архітектура
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії
Бібліографічний опис: с.136
Короткий огляд (реферат): Сьогодні актуальними стають проблеми диференційованого навчання. Розглядаючи питання диференціації в навчанні, вчені Ю.К. Бабанський, В.П. Беспалько, І.Е. Унт та ін. визначають основні поняття, виділяють види і форми диференційованого навчання, їх взаємозв'язок з індивідуальними особливостями навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8666
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.