Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8773
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, А.Є. | - |
dc.contributor.author | Місько, Є.М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T09:19:30Z | - |
dc.date.available | 2020-08-26T09:19:30Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | с.243 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8773 | - |
dc.description.abstract | Важливим питанням при аналізі стійкості та повороткості зчленованого автопоїзда, з точки зору безпеки руху, є визначення параметрів сил бічного відведення коліс.В роботах [1,2] розглядався вплив параметру точки прикладання тягового зусилля до певної вісі автопоїзда на вплив бічних сил відведення, за умови постійного значення та положення відповідних центрів мас автопоїзда. | uk_UA |
dc.publisher | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії | uk_UA |
dc.subject | тягове зусилля | uk_UA |
dc.subject | автопоїзд | uk_UA |
dc.title | До питання визначення оптимальної точки прикладання тягових зусиль дволанкового автопоїзда за різних варіантів завантаження | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
До питання визначення оптимальної точки прикладання тягових зусиль дволанкового автопоїзда за різних варіантів завантаження.pdf | 346,84 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.