Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолоненко, І.П.-
dc.contributor.authorЛеонова, А.В.-
dc.date.accessioned2020-08-31T07:11:15Z-
dc.date.available2020-08-31T07:11:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.55-56uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8825-
dc.description.abstractОтримання якісної професійної вищої освіти є комбінованою проблемою, яка дозволяє вирішити відповідність рівня освіти існуючим і майбутнім потребам ринку труда. Однією з складових цієї проблеми є оцінка якості і структури освіти. Основним завданням системи професійної освіти є підвищення якості підготовки фахівців. Зазвичай якості підготовки фахівців здійснюється за придбаними в процесі навчання знаннями, сформованими умінням і навичкам.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectком'ютерні технологіїuk_UA
dc.titleПідвищення якості навчання студентів з залучанням комп'ютерних технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.