Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8827
Назва: | Використання інформативних технологій в освітньому процесі як фактор його інтенсифікації |
Автори: | Хоменко, А.А. Хоменко, О.І. Даніченко, М.В. Гераскіна, Е.А. |
Ключові слова: | інформаційні технології освітній процес |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. |
Бібліографічний опис: | с.60-62 |
Короткий огляд (реферат): | Інформаційні технології вже щільно увійшли в наше життя і охопили практично всі сфери людської діяльності. Згідно з визначенням, прийнятим ЮНЕСКО, інформаційні технології – це комплекс взаємопов'язаних наукових, технологічних, інженерних дисциплін, що вивчають методи ефективної організації праці людей, зайнятих обробкою і зберіганням інформації; обчислювальну техніку і методи організації і взаємодії з людьми і виробничим устаткуванням, практичні додатки, а також пов'язані з усім цим соціальні, економічні і культурні проблеми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8827 |
Розташовується у зібраннях: | 2020р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання інформативних технологій в освітньому процесі як фактор його інтенсифікації.pdf | 416,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.