Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8832
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАкопова, А.О.-
dc.date.accessioned2020-08-31T09:18:21Z-
dc.date.available2020-08-31T09:18:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.74-75uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8832-
dc.description.abstractУ сучасних умовах особливе значення набуває особисто-орієнтована архітектурна освіта, що пов'язано з вимогами сучасного ринку праці, особистості і розвитку інноваційної педагогічної практики. Аналіз, виконаний в рамках даної статті показав, що основою архітектурного проектування і його оцінки є особистість викладача як провідна цінність освіти.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectвикладачіuk_UA
dc.subjectархітектурна освітаuk_UA
dc.titleІнноваційна діяльність викладачів як фактор якості сучасної архітектурної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2020р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.