Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8832
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Акопова, А.О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-31T09:18:21Z | - |
dc.date.available | 2020-08-31T09:18:21Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | с.74-75 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8832 | - |
dc.description.abstract | У сучасних умовах особливе значення набуває особисто-орієнтована архітектурна освіта, що пов'язано з вимогами сучасного ринку праці, особистості і розвитку інноваційної педагогічної практики. Аналіз, виконаний в рамках даної статті показав, що основою архітектурного проектування і його оцінки є особистість викладача як провідна цінність освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. | uk_UA |
dc.subject | викладачі | uk_UA |
dc.subject | архітектурна освіта | uk_UA |
dc.title | Інноваційна діяльність викладачів як фактор якості сучасної архітектурної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2020р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інноваційна діяльність викладачів як фактор якості сучасної архітектурної освіти.pdf | 391,93 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.