Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8832
Назва: | Інноваційна діяльність викладачів як фактор якості сучасної архітектурної освіти |
Автори: | Акопова, А.О. |
Ключові слова: | викладачі архітектурна освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. |
Бібліографічний опис: | с.74-75 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах особливе значення набуває особисто-орієнтована архітектурна освіта, що пов'язано з вимогами сучасного ринку праці, особистості і розвитку інноваційної педагогічної практики. Аналіз, виконаний в рамках даної статті показав, що основою архітектурного проектування і його оцінки є особистість викладача як провідна цінність освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8832 |
Розташовується у зібраннях: | 2020р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інноваційна діяльність викладачів як фактор якості сучасної архітектурної освіти.pdf | 391,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.