Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8832
Назва: Інноваційна діяльність викладачів як фактор якості сучасної архітектурної освіти
Автори: Акопова, А.О.
Ключові слова: викладачі
архітектурна освіта
Дата публікації: 2020
Видавництво: Управління якістю підготовки фахівців, 2020р.
Бібліографічний опис: с.74-75
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах особливе значення набуває особисто-орієнтована архітектурна освіта, що пов'язано з вимогами сучасного ринку праці, особистості і розвитку інноваційної педагогічної практики. Аналіз, виконаний в рамках даної статті показав, що основою архітектурного проектування і його оцінки є особистість викладача як провідна цінність освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8832
Розташовується у зібраннях:2020р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.