Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8850
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТюрікова, О.М.-
dc.contributor.authorТітінов, В.В.-
dc.contributor.authorПогорелов, О.А.-
dc.date.accessioned2020-08-31T10:52:13Z-
dc.date.available2020-08-31T10:52:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.117-119uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8850-
dc.description.abstractКультуроцентрична парадигма сучасної професійної освіти передбачає цілеспрямоване формування у майбутніх фахівців здатності і потреби вдосконалення себе й світу. Це завдання більш ніж актуальне сьогодні, коли на думку багатьох учених (С.Гончаренко, К.Журба, І.Оніщенко, В.Оржеховська, О.Савченко та ін.) ціннісна дезорієнтація спільно з соціально-економічними проблемами є причинами зникнення в сучасної людини активного ставлення до всього, що не входить до кола її утилітарних інтересів.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectдізайнерuk_UA
dc.subjectкультурологічна компетентістьuk_UA
dc.titleСтруктура, сутність та зміст культурологічної компетентності майбутніх дизайнерівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2020р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.