Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8850
Назва: Структура, сутність та зміст культурологічної компетентності майбутніх дизайнерів
Автори: Тюрікова, О.М.
Тітінов, В.В.
Погорелов, О.А.
Ключові слова: дізайнер
культурологічна компетентість
Дата публікації: 2020
Видавництво: Управління якістю підготовки фахівців, 2020р.
Бібліографічний опис: с.117-119
Короткий огляд (реферат): Культуроцентрична парадигма сучасної професійної освіти передбачає цілеспрямоване формування у майбутніх фахівців здатності і потреби вдосконалення себе й світу. Це завдання більш ніж актуальне сьогодні, коли на думку багатьох учених (С.Гончаренко, К.Журба, І.Оніщенко, В.Оржеховська, О.Савченко та ін.) ціннісна дезорієнтація спільно з соціально-економічними проблемами є причинами зникнення в сучасної людини активного ставлення до всього, що не входить до кола її утилітарних інтересів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8850
Розташовується у зібраннях:2020р.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.