Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8850
Назва: | Структура, сутність та зміст культурологічної компетентності майбутніх дизайнерів |
Автори: | Тюрікова, О.М. Тітінов, В.В. Погорелов, О.А. |
Ключові слова: | дізайнер культурологічна компетентість |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. |
Бібліографічний опис: | с.117-119 |
Короткий огляд (реферат): | Культуроцентрична парадигма сучасної професійної освіти передбачає цілеспрямоване формування у майбутніх фахівців здатності і потреби вдосконалення себе й світу. Це завдання більш ніж актуальне сьогодні, коли на думку багатьох учених (С.Гончаренко, К.Журба, І.Оніщенко, В.Оржеховська, О.Савченко та ін.) ціннісна дезорієнтація спільно з соціально-економічними проблемами є причинами зникнення в сучасної людини активного ставлення до всього, що не входить до кола її утилітарних інтересів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8850 |
Розташовується у зібраннях: | 2020р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Структура, сутність та зміст культурологічної компетентності майбутніх дизайнерів.pdf | 466,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.