Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8857
Назва: | Вплив прикладних наукових досліджень на удосконалення навчального процесу |
Автори: | Марченко, М.В. Митинський, В.М. Мосічева, І.І. |
Ключові слова: | наукові дослідження навчальний процес |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. |
Бібліографічний опис: | с.162-164 |
Короткий огляд (реферат): | Провідні лектори випускаючих кафедр для підкріплення своєї професійної спроможності повинні і, більше того, зобов'язані вести наукові дослідження у своїй галузі знань. Такі експериментальні польові дослідження і, особливо, їх прикладна складова, яка реалізована в уже зведених проектах, є своєрідною рекламою, стимулом і черговим етапом підвищення професійної і теоретичної складових дисциплін, що читаються на кафедрі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8857 |
Розташовується у зібраннях: | 2020р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вплив прикладних наукових досліджень на удосконалення навчального процесу.pdf | 417,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.