Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8917
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЮрковський, Р.Г.-
dc.contributor.authorКонстантінова, О.В.-
dc.contributor.authorСтаднікова, Н.В.-
dc.date.accessioned2020-09-22T08:31:19Z-
dc.date.available2020-09-22T08:31:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.109-110uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8917-
dc.description.abstractВ галузі геодезії зйомки місцевості поділяютьсяу залежності від застосованих приладів. Такі традиційні методи зйомки, як окомірне знімання за допомогою компаса та лінійки, бусольна, теодолітна, тахеометрична, мензульна, барометрична, вертикальна, фототеодолітна, аерофотозйомка швидко змінилися на застосування сучасних технологій, що передбачають застосуванням лазерів, 3D-сканерів та супутникових систем.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectGPS-навігаторuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.titleВикористання GPS-навігаторів у навчальному процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2020р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Використання GPS-навігаторів у навчальному процесі.pdf389,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.