Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8917
Назва: Використання GPS-навігаторів у навчальному процесі
Автори: Юрковський, Р.Г.
Константінова, О.В.
Стаднікова, Н.В.
Ключові слова: GPS-навігатор
навчальний процес
Дата публікації: 2020
Видавництво: Управління якістю підготовки фахівців, 2020р.
Бібліографічний опис: с.109-110
Короткий огляд (реферат): В галузі геодезії зйомки місцевості поділяютьсяу залежності від застосованих приладів. Такі традиційні методи зйомки, як окомірне знімання за допомогою компаса та лінійки, бусольна, теодолітна, тахеометрична, мензульна, барометрична, вертикальна, фототеодолітна, аерофотозйомка швидко змінилися на застосування сучасних технологій, що передбачають застосуванням лазерів, 3D-сканерів та супутникових систем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8917
Розташовується у зібраннях:2020р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання GPS-навігаторів у навчальному процесі.pdf389,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.