Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8960
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorMeneylyuk, O.-
dc.contributor.authorNikiforov, A.-
dc.contributor.authorMeneylyuk, I.-
dc.date.accessioned2020-10-05T07:12:57Z-
dc.date.available2020-10-05T07:12:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn1729-3774-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8960-
dc.description.abstractОсобливi умови реалiзацiї проектiв з будiвництва транспортних споруд показують, що управлiння собiвартiстю робiт вимагає вiдповiдної оптимiзацiї органiзацiйних та технологiчних рiшень. Розроблено комп’ютерну модель та методику вибору оптимального управлiння для мiнiмiзацiї собiвартостi будiвельних робiт. Модель показує органiзацiйну та технологiчну змiннiсть пiдприємства, характерну для транспортного будiвництва. Методика дозволяє проводити варiантне моделювання, за яким складаються закономiрностi змiни собiвартостi будiвельних робiт, спiввiдношення прямих i загальновиробничих витратпiд впливом наступних факторiв: середня трудомiсткiсть сукупностi проектiв, середня вiдстань перебазування, належнiсть ресурсiв, iндустрiалiзацiя використаних рiшень.Проведенi чисельнi експериментальнi дослiдження кiлькiсно довели, що органiзацiйнi та технологiчнi рiшення, характернi в цiлому для пiдприємства, впливають на рiшення окремих проектiв будiвництва транспортних споруд. А саме, виявлено, що при зменшеннi середньої трудомiсткостi сукупностi проектiв вплив iндустрiалiзацiї використаних рiшень змiнюється на протилежний та починає пiдвищувати собiвартiсть робiт. Знайдене найменше значення змiни собiвартостi (–13,6 %), що вiдповiдає найбiльш ефективними органiзацiйними та технологiчними рiшеннями: середня трудомiсткiсть сукупностi проектiв X1=2,2 тис. люд.-год., середня вiдстань перебазування Х2=100 км., використання тiльки власних технiки та трудових ресурсiв (Х3=0 %), мiнiмальна iндустрiалiзацiя використаних рiшень (Х4=0 %).Виявлено, що пiдряднi органiзацiї, що зводять вiдносно малi транспортнi споруди, мають використовувати традицiйнi методи виробництва робiт. Також встановлено економiчну ефективнiсть рiшень, згiдно з якими пiдприємства з будiвництва територiально розосереджених споруд мають використовувати пiдряднi ресурси iз мiсцевою матерiально-технiчною базоюuk_UA
dc.publisherEastern-European Journal of Enterprize Technologiesuk_UA
dc.relation.ispartofseries№3/3 (105);-
dc.subjectбудiвництво транспортних об'єктiвuk_UA
dc.subjectорганiзацiйнi та технологiчнi рiшенняuk_UA
dc.subjectчисельна оптимiзацiя, моделювання витратuk_UA
dc.titleTransport construction cost management by rational organizational and technological solutionsuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Transport construction cost management.pdf786,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.